به وبلاگمون خوش اومدی رفیق


📝 آقایان پشت اقتصاد مقاومتی پنهان نشوید...


🔹در چند روز گذشته مشاهده شد که آقای نعمت زاده مثل گذشته بر تحریم کنندگان خودروهای داخلی شورید، اگر برایتان سوال است که از میان انبوه کالاهای تولید داخل آقای وزیر چرا به خودرو رویکردی قلدرمآبانه دارد، پاسخ خود را در ادامه این یادداشت خواهید گرفت. 


🔹طرح یک سوال برای پاسخ به سوال قبل ضروری است، آنهم اینکه مگر نه اینکه خودروسازی ها خصوصی هستند؟ پس چرا روئسای آن کارخانه ها را باید وزیر صنعت مشخص کند؟ متاسفانه امروزه بر کسی پوشیده نیست که بخش عمده سهام شرکت های خودرو سازی متعلق به شرکت های دولتی است. 


🔹به عنوان مثال سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که سازمانی دولتی است به تنهایی دارای 12.2 و 15.9 درصد سهام ایران خودرو و سایپا می باشد. اگر سهامدارانِ سهامداران هم بررسی شود، مشاهده می شود که انبوهی از شرکت‌های دولتی جیره خوار ایران‌خودرو و سایپا هستند.


🔹بنابراین آقای وزریر به بهانه سود شرکت های دولتی، پشت اقتصاد مقاومتی پنهان می شود و هم نام اقتصاد مقاومتی را خراب می کند و هم اعتماد مردم به کالای ایرانی را از بین میبرد. حمایت از کالای ایرانی به معنای فروش قلدرمآبانه خودروهای بی کیفیت داخلی نیست. 


🔹آقای وزیر به عنوان وزیر صنعت چرا از تولید پارچه چادر مشکی حمایت نمی کنید؟ چرا از تولید کفش و موبایل و پوشاک حمایت نمی‌کنید؟ چرا در راستای اقتصاد مقاومتی بر وارد کنندگان کالاهای غیر ضروری نمی شورید؟ لطفاً پشت اقتصاد مقاومتی پنهان نشوید.


با تشکر از دوست عزیزم آقای سید سجاد پادام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی